من به دنبال نگاهی هستم/ که مرا از پس دیوانگی ام می فهمد

سلام . عرض ارادت

تو این بازار کم رنگی محبت و شلوغی تورم و تحریم انسانیت با آرزوی یک دل بی کینه و شاد عرض می کنم : سلام

وبلاگایی که می رم این روزا بیشتر از اونچه باعث شادی و باز شدن روحیه بشه ، باعث غم و اندوه میشه. از اونجا که دوبار به کسی اجازه زندگی داده نمی شه منم گرچه شاید روزهای بدی داشته باشم اما وبلاگمو محیطی می سازم که دل کسی توش نگیره

یکم از الفبای موسیقی بگم ؛ سه تار ... سه تار بر خلاف اسمش ۴ تا سیم داره ، اگه راست دست باشید ساز با کسی که چپ دست هست از نظر جای سیم هاش متفاوته.

music

اما چون اکثرا افراد راست دست هستند پس به این ترتیب کلیت رو میذاریم رو سه تار افراد راست دست؛ سیم اول از پایین اسمش میشه دو، سیم دوم از پایین سل و دوتا سیم بالا که نسبت به دوتای اول به هم نزدیکتر هستن هم اسمش هست بم.

فعلا تا اینجای کار رو داشته باشین تا هر بار یه گام بریم جلوتر. آپ بعدی راجع به چطور دست گرفتن سه تار هست و اگه بتونم فیلم آموزشی که دارم رو میذارم براتون تا هم با صدا و هم با تئوریش جلو بریم.

البته من کاملا آماتور هستم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ