می بارد آرام ... برف...

سلام و عرض ارادت خدمت همه ی گلای دوست داشتنی که تو این گیر و دار نبودن من کلبه ی برگ ریزان این روزای منو با حضورشون گرم گرم نگه داشتن... یه دنیا ممنون از همه به خصوص دوست عزیزم از وبلاگ سوته دلان و سید بزرگوار... ممنون از بزرگوار گنابادی که لطف و محبتش چند وقتی هست که باعث افتخار منه. سلام خدمت دوست بیرجندی و البته از همه دوستان که یک طرف مهناز هم همون طرف ... نگاه می کنم به آسمان و شاید این برف همان برفی باشد که تو اندیشیدی : برفی که تو می بینی و من نمی توانم ببینم

snow

بگذریم از این ترانه های شاید / بگذریم از این همه محال / بگذریم ازاین همه سکوت / بشنویم نوای ... چگونه خاک نفس می کشد ؟ / پرنده گرسنه است و ... :

bird

و چهره واقعی زمستان ما این است شاید :

child

من از بینوایی نیم روی زرد/ غم بینوایان رخم زرد کرد

فراموش نکنیم همه ی ما فرزندان انسانیم و بنی آدم باید که انسانیت رو به منصه ظهور برسونه ...شادی وقتی لذت داره که همه لبخند به لب داشته باشن


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ