مادر

اگر تو سالی که گذشت، نتونسته باشم  بهت نشون بدم دوستت دارم، یعنی من نتونستم برای تو و زحماتت و بودنت به اندازه کافی و به قدری که شایسته تو هست ، قدرشناس باشم...

از من نرنج، من عاشقانه دوستت دارم و تو رو با تمام خصوصیاتی که داری دوست دارم... 

نگران نباش مادرم، هرچند بزرگ شدم و اون ابراز محبت های صادقانه و وقت و بی وقت رو مغایر با وقار و غرور فعلی ام می دونم، هنوزم گاهی دوست دارم محکم بغلت کنم و بهت بگم دوستت دارم... 

من گریه های شبانه تو رو که از نگرانی تو از آینده من هست می فهمم... 

ببخش که من نمی تونم اون هنگام بیام پیشت و آرومت کنم... 

ببخش که نتونستم همسری اختیار کنم و تو همیشه با نگاه نگرانت فکر می کنی من همیشه درخطرم... 

ببخش که بجای گفتن دوستت دارم گاهی باهات لج می کنم... باور کن هرچه که میگم صرفا بخاطر اینه که بدونی من بزرگ شدم و از پس خودم بر میام و نباید انقدر خودت رو به خاطر من آزار بدی ... 

مادر... 

مادر... 

مادر... 

من دوستت دارم 


امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ