از کربلا بیاموزیم...

 

 

به پاس و سپاس از سناریو و دیالوگ های پر مغز سریال مختارنامه. هر جای که نگاهی به سریال انداختم از هر جمله صدها جمله برداشت میشد چقدر نزدیک به دنیای هر روز ما... و این متن کوتاه: 

 

 

مختار :برادران٬ تا ضعف و قدرت دشمن را نشناخته باشید٬ دست به شمشیر بردن خطاست٬من با عشق وعقل شمشیر بسته ام برای باختن به میدان نیامده ام. من به پیروزی می اندیشم نه به شکست.دشمن تسلیم ما را نمی خواهد ٬ خوش دارد که ما بجنگیم ٬ اینکه می بینید دم از صلح می زند و بیرق سفید برافراشته به خاطر ترس از ما نیست می خواهند دهان عوام را ببندند.

به خدا قسم من نه از مرگ می هراسم و نه از اینکه ما به شما قلیلیم و دشمن به شمار کثیر .

ترس من از مردن کینه هایمان است ٬ کینه هایی که در دلهامان خفته ٬دشمن ما را بکشد کینه ما را کشته و کینه ما کشته شود دشمن از چه بترسد؟

پس کینه هاتان را انبار کنید و با خود به میان قبایل ببرید و منتظر روزی شوید تا ابتکار عمل را از دشمن بستانیم و برای غلبه به میدان بیاییم نه شکست.

  سالهایی را که خون دل خوردیم فراموشتان نشود ٬ قرار نبود در جنگی نامعقول و نابرابر آرزوهایمان را قربانی عواطفمان بکنیم.

 


امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 7

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: محمد

شکلکشکلکشکلک
پاسخ :
ممنووووووووووووون محمدجان. این روزا از دعات فراموشم نکنی شکلک

1393/08/07 || 18:37


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ