برو، ای نامه! قاصدک دل من باش

سلام. باز هم به آخرین ماه بهار رسیدیم... خبرای زیادی بود.. از سارای عزیزم ، از دستم کاری برات بر نمیاد سارا، ای کاش اجازه می دادن تصمیم گیری با ما باشه و نه به جای ما تصمیم بگیرن... ای کاش صدای خدا انقدر تو لابلای ترافیک زندگی سخت شنیده نمیشد... ، خبر از مهدیه: عزیزم دلم با تمام وجود برات سفری خوش آرزو دارم و امیدوارم به گمشدت برسی، از خودم... خوب من به بُعد بی بُعدی رسیدم . به جایی رسیدم که هیچ کدوم از دوستام نرسیدن ، این بُعد اول و دوم و سوم نیست، بعد فیزیک نیست، بعد روحی نیست، بعدی از زندگی هست، خود نبودن ، من دیگه نمی تونم خودم باشم چون این «خود» برا کسی دوست داشتنی نیست، شاید روحیه ی شاد و شیطنت های یه دختر لوس و ننر خیلی جذاب تر باشه تا دختری که بلد نیست دختر باشه، دختری که بلد نیست گریه کنه، دختری که از بچه و عروسک بدش میاد، دختری که از زندگی رهایی می خواد... ، خبرای مربوط به من خبرای جدیدی نیست انقدر تکراریه که هر کس درکش می کنه و لی انقدر این تکرار برا همه جالبه که حاضرن ساعت ها بهش گوش بدن، مث ماهی... ماهی باید آزاد باشه...ماهی باید تو دریا باشه، خوب من انقدر دریا نبودم که ماهی با من احساس آزادی کنه و ماهی انقدر دلش دریایی نبود که دریای وجودم رو درک کنه،اینم از داستان پایان ماهی ...، خبر از یکی از دوستانم که امیدوارم خبری که امروز عصر (مورخ 23/3/90) بهم داده به واقعیت بپیونده..، این خبر بسی شادی برانگیزه... ، خبر از خیلی که اینجا مجالش نیست. دم حاجی گرم که به کمک اومد اما خوب حاجی جون چه می شه کرد دست تقدیر به دل کسی رقم نمیخوره، شایدم من تقدیرمو نتونستم نگه دارم اما چه کنم که ماهی رو توی دست نمی شه نگه داشت. اون یه ماهی بزرگ بود و من یه ماهی کوچیک... من به بزرگی اون احساس اعتماد داشتم و دریا رو تو وجودش دیدم اماخوب ماهی کوچیک فوقش برا اون مث یه استخر مزرعه پرورش ماهی بود... چی بگم ، از همه جا دستم کوتاهه، برا دلم اینجا نامه نوشتم. بیا و نامه هات رو برا من بنویس اگر نامه ای می نویسی به باران سلام مرا نیز بنویس سلام مرا از دل کاهدود و باران سلام مرا نیز بنویس اگر نامه ای می نویسی به خورشید سلام مرا نیز بنویس اگر نامه ای می نویسی به دریا سلام مرا با اگر، آه ، اما به مرغان دریا در آن جستجوها سلام مرا نیز بنویس سلامی پر از شوق پرواز از روزن آرزوها ضرب المثل آلمانی هست که می گه : انسان عاشق زیبایی نمی شه، بلکه اونچه عاشقش می شه در نظرش زیباست پیوست این مطلب من اضافه می کنم عاشق باید عاقل باشه و این جرقه اگه در دوطرف باشه (عشق+عقل) بی نظیره. خدای بزرگ نگهدارتون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ