عروس فصل ها: پاییز

 

 

نمی دونم چرا لینکی که برای تولد آجی فرستادم خالی اومده... شعر گذاشته بودم ، عکس گذاشته بودم حالا اومدم می بینم هیچی نیست فقط عنوانش هست :) 

جالب بود. 

سارا جون که دوست صمیمی من هست از حدود یک سال پیش که ازدواج کرد و رفت کردستان ، خیلی ازش بیخبرم. دلم براش تنگ شده. خو نامرد یه زنگی بزن، پیامامم که بهت نمیرسن ... اونجا هم جا بود خونه گرفتین آنتنش همیشه خالیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز یاد دوستان خوب گذشتمو زنده می کنم، سمانه و سمیه و آزاده از دوستان خوب دبیرستان. دخملای بلا که بلافاصله بعداز پیش دانشگاهی ازدواج کردن. سمانه یه دختر داره، سمیه یک پسر داره  و آزاده هم یک پسر 7 ساله داره. من اما اون سالا فکرم اصلا به زندگی نبود. آخه یکمی خونه ما با باقی خونه ها فرق داره. اینجا کسی کسی رو تو موقعیت آینده یا حالت  اجبار قرار نمیده و هرچقدر که تاکید دارن به درس خوندن تاکید دارن به دیر ازدواج کردن. البته من پشیمون نیستم چون الان که میگذره می بینم اونی که من میخوام نیست، من یه پسر معمولی برام کافی نیست. دنبال یه فرد خاص هستم. نه از نظر مالی یا از نظر خانوادگی ، بلکه از نظر رفتاری و از نظر ایده ها. از نظر برخورد واز نظر عملکرد . یک فرد بزرگ، خلاق، هنرمند و مهربون. خوشحالم که حالا بعد از مدت ها میدونم چی می خوام این واقعا شروع خوبی هست. 

یادم افتاد از آرزو ، دوست خیلی خوبم بود. اونم بعد از پایان دانشگاه ، حدود سه چهارماه بعد از فارغ التحصیلی خطشو عوض کرد و خونشونم تهران بود کلا ازش بیخبرم... هیچی ازش ندارم که بخوام پیداش کنم. دوست خوبم نرگس گودرزی ، دختری زیبا و خلاق ، خوش صدا و بی نهایت صادق، الهه پهلوانی که الان دکترای زیرگروه عمران هست، سمیه کرمانشاهی و معصومه که هر دو الان دانشجوی دکترا هستن. همه هم از دم مهربون و دوست داشتنی.

برای همه بچه های دانشگاه دلم تنگ شده و فرصتی دست نداده که حتی یک برگ کتاب بخونم ... دلم می خواد دوباره برگردم دانشگااه... درس خوندن خیلی خوبه .... نه برای مدرک بلکه فضای رو به پیشرفت، جایی که می شه ایده ها رو گفت و ایده ها رو تبدیل به روند عملی کرد. 

شاد باشین.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ