ميلاد حضرت زينب و روز پرستار مبارك

زينب مهربون

سلام دوستان خوبم . سلام به سيد نيمكت نشين. به حاجي فلاح خستگي ناپذير. به سارا جون كه وبلاگش از بس وا نشد نمي دونم در چه حاله وبلاگش. به موج زنده و عطر خاك. به بچه بوشهري . به باران  وهيواي عزيز كه هميشه حضور دارن. به اون دل كوچيكه با ذوق . به جناب من كه ازش بيخبرم. به لاله واژگون كه خيلي تنبله و وبش رو شروع نكرده ولش كرده به امون خدا. به آقاي شهاب مرادي عزيز كه قابل ندونستن بيان وب بنده رو مزين كنن.به ندا و محمد علي كه بدجوري وبلاگاشون داره خاك مي خوره. به حس ششم . به رفيق تنهايي.به احسان، به كوچولوي غزل فروش و به ... به ... به ... كسي جا مونده؟؟؟ اميدوارم كه جا نمونده باشه.
خلاصه اين همه تحويلتون گرفتم كه بگم بابا با معرفتا بياين اين روز رو به من تبريك بگين. همونطور كه همه ي شما مي دونين اسم من كه ماهي نيست. ماهي يه كسي هست كه اين وبلاگ براش ساخته شد. اسم من زينبه. بله ديگه . من كه گفتم اسمم ماهي نيست.
اين روز قشنگ رو به خودم و همه كسايي كه اسمشون مث منه تبريك مي گم. بعد هم به پرستارا و كسايي كه از نزديكاشون بيشتر از يك پرستار دل مي سوزونن و مراقبت مي كنن تبريك مي گم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : ماهی ,

مطالب مرتبط
سال نو مبارک
میزان- موسسه ای که با شایعه به مرز ورشکستگی می رود
بیاندیشیم...
سال نو مبارك
جز - محسن چاووشی عزیز
یاد باد آن روزگاران یاد باد :)
انسان خوب
shahin021
شروع انتخاب رشته سراسري
مسابقات جهانی والیبال : ایران و زیباترین بازی هاش

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ