من

 

بیا تا راه بسپاریم

به سوی سبزه زارانی كه نه كس كشته ، ندروده

به سوی سرزمینهایی كه در آن هر چه بینی بكر و دوشیزه ست

و نقش رنگ و رویش هم بدین سان از ازل بوده

كه چونین پاك و پاكیزه ست

 

 

بعضي روزا من هم كم ميارم 

مثلا امروز 

از زندگي خستم 

از بودنم خستم 

از اينكه اصلا چرا زندم خستم 

بعضي روزا منم كم ميارم 

مثلا الان 

از اينكه هستم 

از اينكه چرا هستم 

از خودم مي پرسم 

چرا هستم؟

بعضي روزا منم كم ميارم 

دلم ميخواد چشم كه مي بندم 

صبح ديگه نياد 

شب هميشه شب بمونه 

شايد بايد برم به قطب 

اونجا 6 ماه شبه 

شايد بايد كوچ كنم از دو قطب 

از شمال به جنوب 

از جنوب به شمال 

سرما به انسان ارزش ميده 

شب ترسناكه ولي ارزش داره آدم چشماشو ببنده 

شب همه يك رنگن 

شب همه چي ميخوابه 

گاهي اوقات دلم مي خواد بخوابم 

تو قطب 

دلم مي خواد شب هيچوقت تموم نشه 

هميشه بخوابم 

بخوابم 

بخوابم 

و خواب ببينم:

خواب ببينم كه جنگي نيست

تجاوز نيست

من هستم 

نه مث الان 

خواب ببينم كه من هستم 

دختري كه غمگين نيست 

خواب ببينم:

به اسم عشق عمرم رو نمي گيرن 

به اسم پاكي بدنامم نمي كنن 

به اسم دوستي سرم كلاه نميذارن 

به اسم روز ، روزگارمو به شب نميفروشن 

خواب ببينم روز هم مث شب 

همه يك رنگن

خواب ببينم 

خواب خوب 

.

.

.

 دلم براي خودم تنگ شده ... 

من اينجا بس دلم تنگ است 

و هر سازي كه مي بينم ،‌بد آهنگ است 

بيا ره توشه برداريم ،‌قدم در راه بي برگشت بگذاريم 

ببينيم آسمان هركجا آيا همين رنگ است؟؟؟

بیا ای خسته خاطر دوست !

ای مانند من دلكنده و غمگین

من اینجا بس دلم تنگ است

بیا ره توشه برداریم

 

قدم در راه بی فرجام بگذاریم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : تولدی دوباره ,

مطالب مرتبط
پادشاه فصل ها: پاییز
یک روز خوب رو می سازیم...
روز زن مبارک
محرم
باز باران
من برگشتم :)
و اما بهمن ماه ...
آرامشم تویی
اثرات سرب در بدن انسان
نفسم بند نفس های کسی هست که نیست

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ