اشححغ

دلم مثل دلت خون شقایق چشام دریای بارون شقایق
مثل مردن میمونه دل بریدن ولی دلبستن آسون شقایق
شقایق درد من یکی دو تا نیست آخه درد من از بیگانه ها نیست
کسی خشکیده خون من رو دستاش که حتی یکنفس از من جدا نیست
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق
شقایق اینجا من خیلی غریبم آخه اینجا کسی عاشق نمیشه
عزای عشق غصه اش جنس کوهه دل ویرون من از جنس شیشه
شقایق آخرین عاشق تو بودی تو مردی و پس از تو عاشقی مرد
تو رو آخر سراب و عشق و حسرت ته گلخونه های بی کسی برد
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق
دویدیم و دویدیم و دویدیم به شبهای پر از قصه رسیدیم
گره زد سرنوشتامون و تقدیر ولی ما عاقبت از هم بریدیم
شقایق جای تو دشت خدا بود نه تو گلدون،نه توی قصه ها بود
حالا از تو فقط این مونده باقی که سالار تموم عاشقایی
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

اگه این وبلاگ سوته دلان نبود گمونم من تبع شعرم از بین میرفت. میگم خیلی باسلیقه ای سوته دلان. بی نهایت از خوش ذوقیت توانتخاب اشعار ممنونم و برات بهترین ها رو آرزو دارم . یه دنیا شادی برات آرزو دارم .

راستی هیوا من هرچی می یام وبت نظر بدم نظرسنجیت فعال نیست الان دو هفته ای هست که نتونتسم برات نظر بزارم .

آرزوی موفقیت برای دوستانی که به دلایل امتحان دادن این روزا نتونستن بیان وبلاگ وعرض خسته نباشید به حاجی که با سوالاش پدر دانشجویانش رو درآورد و البته تبریک و تبریک به مریمی که آخر هفته عروسیشه و عرض ارادت خدمت سید که امیدوارم خوشی هاش تموم نشه


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ